вторник, 17 декабря 2013 г.

Інформаційна година "Новий рік на поріг"
Новий рік вже ступає на поріг 

У просторий світлий зал 
Всіх ялинка кличе, 
Зустрічає перший клас 
Свято новорічне. 

З Новим роком всіх гостей 
Будемо вітати. 
Ми запросим карнавал 
Й будемо співати. 

Карнавал. 
Я – Карнавал, я – Карнавал! 
Прийшов до вас на новорічний бал. 
Хай музика звучить у нашім залі, 
Запрошую усіх на танець карнавальний. 


Пісня « Карнавал» 

Будьмо раді і веселі – 
Рік Новий іде в оселі. 
Сміх і співи чути всюди, 
Хай усім нам свято буде. 
Бо заходить на поріг 
Цей казковий Новий рік. 

Ось ялиночка пухнаста 
Знову в гості завітала. 
Одягла вбрання сріблясте. 
Стала чемно серед залу. 

Не впізнать ялинку в залі, 
Не така росла в ліску. 
Там вітри її гойдали, 
Порошили у сніжку. 

Та крізь гори та крізь ліс 
Дід Мороз її приніс. 
В чудо-сукню нарядив, 
Ще й гірлянди запалив. 

Яка ошатна в нас ялинка 
Леліє зірочками. 
Барвисті вогники горять. 
Радіють разом з нами. 

А, може тут вона сумує? 
Та робити що ми знаєм. 
Ми їй зараз затанцюєм , 
Гарну пісню заспіваєм. 
Пісня (на мелодію « Три белых коня») «До нас свято прийшло» 

Поки всі ми веселились, 
Ніч на землю опустилась. 
Засіяли чисті 
Зірки променисті. 

Раз на небі світять зірки 
І настала ніч, 
Старий рік нас покидає, 
Новий рік ступає на поріг. 

В небі ясно сяють зорі, 
Мов намистечка блищать. 
І на свято новорічне 
Хочуть завітать до нас. 

Запрошуємо Вас 
На наше свято карнавальне. 
Ось б’ють куранти в зоряній імлі – 
То Нічка Новорічна їде на коні. 

Новорічна Ніч. 
Я – Ніч Новорічна! Найкраща у році! 
Мені підкоряються інші всі ночі! 
Мене виглядають від року до року, 
Без мене Рік Новий не ступить ні кроку. 
Чи є ще у році миліша година, 
Як в ніч новорічну збереться родина. 

Це доні мої – ясноокії зорі, 
Усім вам бажають щасливої долі. 
1-ша зірка. 
Я вмію сказати найкращі вітання, 
Вдивіться у даль, коли зірка летить. 

2-га зірка. 
Я вмію бажати найкращі бажання 
І мрії здійснити в казкову цю мить. 

1-ша зірка. 
Я в ніч новорічну освічу дорогу 
І сріблом засяє вечірній сніжок. 

2-га зірка. 
А я Новий Рік приведу до порогу 
І щастя йому покладу у мішок. 
Ніч. 
Я – Ніч Новорічна, а значить казкова. 
Лиш взимку буває ця казка чудова. 
Та казка тоді лиш до нас завітає, 
Коли дружна пісня отут пролунає. 

Пісня « Ой летять, летять сніжинки» 

Кіт. 
Добрий день, дорогі друзі. Вітаю Вас зі святом. Кажуть. Що у новорічну ніч бувають різні чудеса. Ось сьогодні я маю надію, що на нашому святі відбудуться чудеса і здійсняться мрії. Ось, а моя мрія вже здійснилася – подивіться, як я гарно вполював, диво-птицю упіймав! 
Жар-птиця. Так, я пташка неземна, 
Я Жар-птиця чарівна. 
Вмію я дива творити, тільки прошу відпустити. 
Бо загину у неволі. 
То бажання я твої 
Виконаю як свої. 

Кіт. Що я можу побажати? 
Я й не знаю, що казати. 

Хай герої всіх казок 
Завітають хоч разок. 

Жар птиця. Відпускаєш ти мене? 
Дякую тобі за це. 

Ось візьми моє перо, 
Як вогонь горить воно. 
Ним махни один лиш раз ─ 
Прийде казка вмить до вас. 

Кіт. Ти чаруй,перо чаруй, 
Гарну казку подаруй. 

Вовк. Ой , який же я голодний, 
Ой ,який же я холодний! 
Лиха баба завірюха 
Поморозила всі вуха. 
Але чую щось смачненьке, 
Пахне пиріжком добреньким, 
І неначе хтось іде, 
Мабуть пиріжки несе. 
На Червону Шапочку 
Тут я зачекаю. 
Я ─ Вовчок, сірий бочок, 
Їсти полюбляю. 
З’їм її пиріжки 
Та ще з кошика млинці, 
Ну а потім тим дівчиськом 
Закушу я залюбки.(Ховається за ялинку) 

Червона Шапочка. 
А я дівчинка маленька, 
Веселенька, сміливенька. 
До бабусі я крокую, 
Та за вовчиком пильную. 
В мене шапочка гарненька – 
Чепурненька, червоненька. 

Я веселу вдачу маю. 
І танцюю, і співаю. 
(Тим часом Вовк краде кошик і тікає. Червона Шапочка намагається наздогнати, але не може) 

Лисичка. 
Що сталося, дівчинко? 
Ти така сумна. 
Чому зимовим лісом 
Блукаєш ти одна. 

Червона Шапочка. 
А я червона Шапочка. 
До бабусі поспішаю. 
Часом Вовчика ти не зустрічала, 
Коли лісом мандрувала? 

Лисичка. 
Зустрічала, зустрічала. 
Пиріжки коштувала. 
Добрий Вовчик пригощав, 
Ще й млинцями частував. 

Червона Шапочка. 
Це мої були млинці, 
Пиріжечки теж мої. 
До бабусі як піду, 
Чим стареньку пригощу? 

Лисичка. 
Я тобі допоможу, 
До Мороза відведу. 
У Дідуся у торбинці 
різні-різні є гостинці. 

Дід Мороз. 
Не сумуй, маленька. 
Є у мене пиріжки смачненькі. 

В них начинка із грушок, 
Із цукерок в шоколаді 
Та із яблук в мармеладі. 
Ще у торбі є млинці. 
Чи такі хотіла ти? 

Червона Шапочка. 
Щиро дякую тобі, 
До землі уклін низький. 
То ж у коло всі ставаймо – 
Дзвінко пісню заспіваймо. 

Пісня « То сніжинки, мов пушинки» 

Кіт. 
Ох і гарна казочка. Добре, що щасливий кінець. Давайте помандруємо далі. 
Ти чаруй перо, чаруй, 
Нову казку подаруй. 

( Лине музика, оживають іграшки). 
Лялька . Ой, Карлсоне, к мені набридло сидіти на одному місці під ялинкою. 
Карлсон. А що мені тоді говорити про себе? Мій моторчик вже мабуть зіпсувався! Ану, натисни на кнопочку. Ура! Запрацював! 
Лялька. Ура! Ура! Карлсоне, якщо у тебе моторчик працює, значить ти у гарному настрої?! 
Карлсон. Ну, так. У мене тепер чудовий настрій. А що? 
Лялька. Як що? Сьогодні ж Новорічна ніч. Давай влаштуємо біля нашої ялинки Новорічне свято! Запросимо всіх іграшок, Діда Мороза. Снігуроньку. 
Карлсон. Так, так. Чудова ідея. Буде весело і головне – Дід Мороз принесе подарунки: цукерки, варення і торт. 
Лялька. Карлсоне, ти крім цукерок і варення про щось можеш думати? 
Карлсон. Звичайно, можу! Про друзів. 
Лялька. Про кого? 
Карлсон. Про друзів. Бо у них теж є і цукерки, і варення, і торт. І вони ними завжди діляться. 
Лялька. Карлсоне, які друзі, де ти їх візьмеш? 

Карлсон. А ти тільки поглянь, скільки гостей завітало до нас у цю казкову Новорічну ніч. А вони і є нашими друзями. 
Лялька. Тож у коло всі ставаймо – 
Гру веселу починаймо. 

(Діти стають у коло. Під музику передають кульку з вати. Музика припиняється. У кого в руках кулька, той виходить з гри. Гра триває до тих пір, поки не залишиться один гравець). 

Стережись хвороба грізна – 
Грип, ангіна, дифтерит. 
Всіх на бій він викликає – 
Славний лікар…( Айболить). 
Лікар Айболить. Добрий день, мої любі друзі! З наступаючим Новим роком вітаю і дорослих і малих. Бажаю всім міцного здоров’я і хочу перевірити, чи немає хворих серед вас перед Новим роком. Ось моє завдання. Всі дихайте! Не дихайте! 
Все в порядку, спочивайте… 
Дружно руки піднімайте. 
Нахиліться…розігніться… 
Станьте прямо… усміхніться! 
( під музику міряє температуру у дітей) 
Так. Я медоглядом задоволений, 
Бо ніхто з дітей не хворий, 
Всі веселі та здорові.! 
(заходить Сніговик). 

Сніговик. 
Сніговик я! Поштовик. 
До снігу, холоду я звик. 
А ви руки грієте? 

Діти. Гріємо. 
Сніговик. Тупотіти вмієте? 
Діти. Вміємо. 
Сніговик. А чи тут дівчатка є? 
Діти. Є. 
Сніговик. А чи хлопчики тут є? 

Діти. Є. 
Сніговик. 
Нумо, в коло стали всі швиденько, 
І потупали ногами дружно, веселенько. 
Ну а зараз розійшлися, 
Плеснули в долоні, 
Всі присіли, підвелися! 
Щічки вже червоні? 
Ой як мені стало жарко! 
Я ж розтану! Потечуть струмки і залишаться від мене відро та морквина. 
Тому ви мені допоможіть, 
У танок усі спішіть. 
Друзів в коло всіх збирайте 
І про мене пісню заспівайте. 

Пісня « Сніговик» 

(Вибігають лісовики). 
Лісовик 1. 
Моє перо. Бо я впіймав! 
Віддай скоріш! Кому сказав! 

Лісовик 2. 
От бач, який жаднюга ти! 
Ти вже крутив! Пусти! Пусти! 

(З’являється Баба Яга, танцює). 
Баба Яга. Нікого немає, усі поховались, 
Без мене, Ягусі на свято зібрались! 
(Сідає і співає). 
В глушині лісовій 
Я живу сотні літ 
У хатинці на курячій ніжці. 
І ніхто не згада, 
Що сумую одна, 
Сохну-в’яну, як квітка на гілці! 
І розумниця я, 
І красунечка я, 

Та ніхто в глухомані не бачить! 
Ну хоч раз би Ягу 
Запросили на бал, 
Хоч я злюсь, та душа моя плаче! 

Лісовик 1. 
І зовсім не зла вона! 
Бач , як співає! 

Лісовик 2. 
І плаче так щиро, 
Аж жаль розбирає… 

Лісовик 1. 
Так запросим її? 
На те ж воно й свято… 
(звертається до Баби Яги). 
Чи ви б не хотіли 
До нас завітати? 
У нас тут ялинка, 
Вогні, карнавал… 

Баба Яга. 
Ви справді мене запросили на бал? 
На вашу ялинку, 
На цей карнавал? 
То ж давайте танцювати, 
Веселитися й співати. 

Пісня « Дорога біла стелиться» 

Лісовик 2. 
Ой! Що це так темно? 

Лісовик 1. 
Ой лишенько, хто це? 
Ти знов щось наплутав? 
І темно враз стало, 
І холод скрізь лютий… 

Лісовик 2. 
Ви хто? 

Снігова Королева. 
Ти ще смієш питати? 
Це що за збіговисько, 
Хочу я знати? 

Лісовик 1. 
У нас Новий рік тут… 
Ну, знаєте…свято… 

Снігова Королева. 
Так ви тут зібрались 
Співать, танцювати? 
Терпіти не можу 
Ні жартів, ні сміху… 
Нащо потривожив мене? 
На потіху?! 
Так знайте не буде цього – заморожу! 
І хугою-снігом усе запорошу. 

Лісовик 2. 
Ну от, всі замерзли… 
Щоб бал врятувати, 
Потрібно Снігурку нам викликати. 

Лісовик 1. 
Ти лети, перо, лети 
І Снігурку приведи! 

Снігурка. 
Ой, що тут сталося? 
Усі, як крижинки… 
Ні сміху…ні гаму… 
Замерзли сльозинки. 
Замерзли…Мерщій 
Рятувати треба всіх. 

(Дістає чарівну паличку). 
Паличко-чарівнице, 
Паличко-рятівнице, 
Зроби те,вірний друже, 
Чого хочу я дуже… 
Хай згинуть злі чари, 
Розтануть крижинки, 
У ніжному танці 
Закрутять сніжинки! 

(Танець сніжинок). 

Снігова Королева. 
Ах так?! Постривайте, 
Підмогу маю – 
Ватагу розбійників я викликаю! 

Розбійник 1. 
О! Зараз тут всіх постріляємо, 
А це дурне перо зламаємо. 
Щоби ніхто ні в який час 
Назад не міг відправить нас! 

Розбійник 2. 
Довго я цей день чекав! 
Ось нарешті він настав! 
Ну, тепер я розгуляюсь, 
І потішусь, і побавлюсь! 

( викрадають Снігуроньку). 

Лісовик 2. 
Снігуроньку украли… 
Що будем робити? 

Лісовик 1. 
Придумав! Ура! 
Треба джина просити, 

Нехай оця зала пустелею стане, 
Тоді Королева від спеки розтане! 

Снігова Королева. 
Не хочу! Спиніться! 
Ось ваша Снігуронька… 
А може, не так вже й погано, 
Коли в хоровод дітвора уся стане! 

Пісня « Новий рік» 

Закінчується наше свято, 
І нам прощатись час. 
Хай рік Новий багатий, 
Щасливий йде до вас. 

Новий рік. 
Я – Новий рік. Іду на зміну я старому. 
Добро несу, і сміх, і мир, 
Щастя й здоров’я до кожного дому. 
Хай радісно світить ошатна ялинка, 
Хай сміх і пісні звучать без зупинку. 
Хай буде радісним цей рік 
Для всіх малих і всіх старих. 

З Новим роком вас вітаєм. 
Від душі усі м бажаєм 
Неба синь і сонця цвіт 
На багато довгих літ. 

Щоб від краю і до краю 
Щастя сіялось. Родилось 
І в людських серцях світилось. 

Хай здійсняться ваші мрії, 
Найкращі плани і надії. 
Великі задуми й величні, 
Прості, звичайні і незвичні. 

Хай мир панує в кожній хаті. 
Щоб стали ми усі багаті. 
Щоб успіхи були відмінні, 
Щоб був прядок в Україні. 
Щоб всі здоровими були 
Й добро у серденьку несли. 

Додатки 

Новий рік 
1.Новий рік на поріг, 
Сніг лапатий 
Знову 
З шапки струсив новоріч. 
Мабуть сотню доріг 
Подолати 
Мені довелось 
У цю ніч. 
Приспів: ¦ 
Так тільки так, ¦ 2р 
Ти не відставай, ¦ 
З Новим роком заспівай. 

2.Сніг іде та іде, 
Значить свято 
Дуже гарним буде 
як завжди. 
Із Снігуркою Дід бородатий 
Пустився у пляс 
Хоч куди. 

3. Новий рік не тікай. 
Ще будь ласка 
Ти із нами побудь 
Розкажи 
Новорічну свою 
нову казку, 
Залишайся у нас. 
Не спіши. 

Ой,летять сніжинки 
Ой, летять, летять сніжинки 
На будинки, на ялинки, 
На дороги, на поля ─ 
Біла-біла вся земля! 
Приспів: 
Сніг лапатий, сніговій… 
Здраствуй, свято ─ Рік Новий! │(двічі) 

Вийшов Дід Мороз з хатинки, 
Зупинивсь біля ялинки, 
Нас чекає на сніжку 
В срібно-білім кожушку. 

У вогнях ялинка сяє, 
А снігуронька співає: 
─ Люба зимонько – зима! 
Веселіш,як ти нема! 

Карнавал 
Знов прийшло, знов прийшло 
Новорічне свято. 
Для малят принесло радощів багато. 
Ми за руки візьмемось, круг ялинки станем. 
Дзвінко музика хай грає в нас на карнавалі. 
Приспів 
Карнавал 3р. 
Закружив, закружив усіх нас, 
Скільки радощів ти нам приніс, 
Ти найкращий із свят на землі. 

2. А ялиночка зелена вогниками сяє, 
Гілочками хита, всіх гостей вітає. 
Дід Мороз, Дід Мороз поспіша на свято, 
Він даруночки везе для усіх маляток.

Комментариев нет:

Отправить комментарий